torsdag, mars 05, 2015

Lördagen den 13:e maj...

...I herrens år 2006 publicerades det första inlägget på denna blogg.

I snart 9 år har jag alltså lyckats förmå mig att hålla igång denna blogg. Visserligen har det blivit väldigt glest mellan inläggen den senaste tiden men än har jag inte riktigt förmått mig att kasta in handduken.
Att skriva ett blogginlägg kan väl vem som helst göra, men försök att skriva ett inlägg per dag i 9 år. Eller åtminstone 4 inlägg per vecka i nio år som jag har gjort utan att bli lite less.
Tanken att lägga ner har funnits och vuxit sig starkare med tiden. Det känns som att jag upprepar mig och tjatar om samma saker och det blir bara tröttsamt.

Den tid jag spenderar på sociala medier ska ju till på köpet även räcka till att tjafsa emot rasisterna på Facebook, hänga med på Twitter och att via Instagram följa den äldre av arvtagerskornas äventyr i Sydamerikas alla länder.

Nu låter det kanske som att detta är det sista inlägget på bloggen men så är inte fallet. Ni som följer denna blogg, om ni nu är några kvar, kan fortsätta titta in här emellanåt för denna blogg är inte död riktigt än!

Inga kommentarer: