onsdag, augusti 11, 2010

Sedan ska man hinna blogga också

Livspusslet är lite stressigt att få ihop just nu med alla oväntade och oönskade pusselbitar som plötsligt bara dyker upp och måste passas in för att få ihop hela bilden.

Men några ljusglimtar har det funnits i alla fall i sommar. Som i lördags när man fick närvara på ett kyrkobröllop och den trevliga bröllopsfesten. Rasande trevligt och årets höjdpunkt får det bli.

Om det är en höjdpunkt eller inte låter jag vara osagt men vi har i alla fall nu blivit nödgade och tvungna att inlemma en katt i familjen.

Vad katten egentligen heter råder det delade meningar om. Själv kallar jag den för Reinfeldt eftersom meningen var att den inte skulle bli så långvarig i huset.

Men som det ser ut nu så verkar den bli kvar.

Som sin namne.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

iZac sa...

Risken med ett sånt påhäng av burkar är att ekipaget kan få en stor del av Haparandas tomburks-samlare i släptåg.
Förvisso mindre lämpligt vid en bröllopskörning... :)

Frågar är dock: Spelades det Rocket from the Crypt i vigselvagnen? ;)

Och som info så borde Peppe skaffa såna där kromade rörkrökar till slutrören. Det hade jag, då på min tid, förvisso en två år yngre vagn, men det såg bra ut med krokiga rör. :)

Knapsu sa...

Och snart höjs ju panten också!

Vad som spelades i ekipaget vet jag ej.

Jo, kromat är ju alltid fint.

Kråksimuleraren sa...

AKTA STRECKKODERNA!!!!

Knapsu sa...

Ja det fördyrar ju bröllopet oerhört om man inte får ut panten på burkarna sedan!