fredag, april 25, 2008

Taggarna fixade

Mina utlagda krokar här på bloggen har gett ovanligt dåligt med hugg trots att jag tycker att jag har agnat med bra bete. När jag började kolla upp saken upptäckte jag att mina taggar inte synats sedan nyår. Det är nu fixat så nu gäller det att få till något bra som agn!

I länklistan finns ju två bloggar från Övertorneå, med snarlika namn dessutom. Den ene har ju citerats flitigt här, så i jämställdhetens namn om inte annat, så lånar jag idag ett stycke från Mikaela:

" Sverige hade aldrig blivit ett samhälle av välfärd utan arbetarrörelsen. På samma sätt kommer Sverige aldrig att bli ett samhälle av jämställdhet utan att kvinnor håller ihop. Med arbetarrörelsen vann alla, även egendomsägarna. På samma sätt vinner alla på jämställdhet, även män. Genom sammanhållning och solidaritet vinner individen"



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

4 kommentarer:

Mia sa...

Trevligt:)

Anonym sa...

Snyggt formulerat, av Mikaela.

Anonym sa...

Det är svårt att hitta till alla coola bloggar och hemsidor ! Lägg in en länk med beskrivning under

www.hittahemsidan.com

så blir det enklare att hitta på nätet.

mvh Fredrik

Knapsu sa...

Ja, där ligger man i lä när det gäller att skriva kort och koncist!