torsdag, december 13, 2007

Måste lära mig koden till Medmerakortet

Jag har ju glömt att blogga om vår nya köttfärsaffär! Nå, nu har i alla fall ICA öppnat sin nya stormarknad, så nu blir det till att lära sig hitta sin mjölk och korv bland alla datorer,böcker,damunderkläder och mp3-spelare. Men nog är det ju lättare att gå till COOP när man nu äntligen lärt sig hitta någorlunda bra, va?

Så här ser det ut nu på Björka-området. Det intressanta i bilden är i fonden där man ser bygget av lokaler för Jysk,Ö&B,Swedol och Elgiganten. Klart för inflyttning i Maj 2008.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

I stan,alltså Vetlanda,har de byggt om ICA Kvantum till ICA MAXI,oj oj vilka problem jag har när jag handlar där.

Först går jag runt bland kläder och prylar,alldelens för länge,sen får jag stressa runt bland maten och hittar knappt någonting alls....

På COOP i Happis är jag så stamkund så att de bemödar sig om att skicka ner veckans reklamblad,varje vecka till mig :-)

Tilläggas ska också att vi inte har coop i Vetlanda...
(tyvärr)