söndag, december 05, 2010

Przepiorka for president!

Vad var det jag sa, kan jag väl börja inlägget med. Klara 7-4 till Asplöven i dagens seriefinal mot Björklöven.
Sedan, ja vad ska man säga om Asplövens supportervärvning, Eric Przepiorka, mer än att han verkligen ger valuta för pengarna som supportrarna samlat in?
Idag grundlade han segern mot Björklöven och kunde ha hämtat ut priset som matchens lirare redan i första periodpausen.

Eric Przepiorka snurrar in 3-0 på straff:



Noterbart från matchen att båda lagen gjorde varsitt mål i boxplay, och att Björklövens samtliga mål gjordes av förre Asplöven-spelaren Joni Lindlöf, aka Kapten Rödskägg. Släkten är värst!

En stor eloge måste gänget ur Green Devils få, som sitter av 80 mil i bil för att heja fram sitt lag.
Hoppas inte baksmällan är för hård i morgon!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Som den store förlorare säger jag: laget är nedtränat just nu... ;) Egentligen är BJÖRKlöven vinnare i allt. Allt!

8)

Knapsu sa...

Jag får väl vara storsint och säga att vi säger så.
:-)

Fredrik sa...

Jag blir skylldig dig en öl. :D