tisdag, juni 06, 2006

Fåfänga, köttbullar och golv.

Drabbades idag av en mindre släng av fåfänga och tyckte att håret var för långt så det var bara att ta fram maskinen, ställa längden på 15mm och köra på över hela huvudet. Det är lite knepigt att klippa sig själv, och speciellt på sidorna kring öron och i nacken, med hjälp av spegeln där allt blir baklänges och tvärtom men det går.

Imorgon sista morgonskiftet och sedan väntar 11 dar ledigt, skönt! Till lunch på jobbet blir det dagens rester
: Texmexbullar med pasta. Tips om receptet fick jag från Dmh .


Sommartid verkar av naturliga skäl ha effekten att det blir glesare mellan posterna i bloggosfären och denna blogg är väl inget undantag, det lär bli längre tid mellan uppdateringarna men vi får väl hoppas att det blir kvalitet istället för kvantitet?

Det har visats bilder på bland annat kylskåp och köksfönster hos diverse bloggare men jag avslutar denna post med att visa upp badrumsgolvet:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Körde också ner håret häromdagen, ställde kammen i klipparen på kortaste läget och tösen sa: Va fint! :)) när jag var klar...

Knapsu sa...

Kortaste läget har jag inte kommit till än, 13mm är det lägsta hittills. "Långhåri jävel" som en kalixbo kallade mig.